Älskade måndag

Ehe, ja.. Måndag åter igen, men veckorna brukar oftast gå relativt snabbt, så det är snart helg igen :) Jessie goes positiv!
I helgen som varit har man tagit det ganska så lugnt. I lördags var det kalas för min 23åriga kusin Jimmy och så fick man träffa sin underbara kusin Elin :D Alltid kul att träffa en tösen! Direkt efter åkte jag hem till David, där ingen David fanns. Utan fick vänta till hans skulle komma hem från lagfesten. Så jag gotta mig med kärleksfilm och massa godis, mhih! Söndagen var lika slö som alla andra söndagar. Försökte plugga lite historia som man har prov på senare i veckan. Ni kan väl säkert lista ut hur det gick... ungefär samma som nu. Går inte så värst mycket framåt.
Idag hade jag bara två lektioner, så jag stack hem till David igen en snabbis och sedan bar det av till körskolan. Det gick så bra så :) Jobbigt att dessa körlektioner kommer ta mycket tid från skolan :/ Sånt man får ta om man vill ha körkort, antar jag..

Kommentarer
Postat av: elinamanda

det var massa kul att ses :D men vi måste hitta på något bara du och jag snart ! <3

2008-10-06 @ 21:59:17
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0