TrettondeNovember

Hm, det var ett tag sedan jag här..
Tja, ganska mycket har hänt sedan dess, en massa prov och arbeten, tjejkväll och massa annat som jag inte orkar komma på just nu. Men de värsta skolveckorna är över, kommer väl nya jobbiga veckor inom kort, men det ska vi inte tänka på nu.
Idag har min skoldag spenderats nere i Göteborg på utbildningsmässan. Roligare än vad jag hade väntat mig faktiskt! Väldigt intressant osv och det slutade med att vi blev vääldigt trötta i slutet. Så, imorgon har jag två lektioner med två redovisningar, ska nog gå bra! Sedan...bär det av mot USA! Äntligen åker vi bort från all kyla och allt jobbigt här hemma. I 10 dagar ska jag bara leva i nuet och inte tänka alls på framtiden. Ska bli underbart kul! Orlando först och sedan kryssning till mexico och tillbaka.

So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0