Tisdag

Denna dag har det varit massor massor. Först på skoldagen stod läs- och hörförståelse i Italienska på listan. Läs gick ju betydligt bättre än hörförståelse. Sedan var det samhäll och jag & Tidde var opponenter för Yasse och Jasminas arbete om Afghanistans kvinnor. Det gick väl hyffsat. Det blir värre på fredag, då man ska vara författare och ska bli "grillad" och kritiserad av de andra. Kul kul. Gud, vad man längtar till måndagens slut. Då är allt skolarbete slut. Det gäller bara att hålla i det sista nu.
Jisses, jag tror jag aldrig har haft så mycket papper i handen som jag hade idag. Ska söka om körkortstillstånd och då behövs själva ansökan och sedan hälsodeklarationen med synundersökning. Så, imorgon ska jag dra till en optiker och kolla min syn, så jag kan skicka in denna bunt med papper till länsstyrelsen. För er som inte vet så ska jag eventuellt gå en intensivkurs i Karlsborg med David i sommar :) Får hoppas att det blir av nu bara..
Ledig imorgon från skolan är jag också. väldigt skönt. Då kan man ju sitta hela dagen och förbereda sig inför NP-matten som är på torsdagen. kommer jag att göra det ? Naaaae, skulle inte tro det. Jag pallar inte matte. Det går bara inte. Det är inte direkt min kopp med te eller vad David nu brukar säga ^^

Usch, det är så stelt inom vissa kretsar just nu. Det är inte alls kul att det ska vara så här :( Att inte folk kan acceptera andra personer som dom är. Får iaf hoppas att allt ordnar sig inom kort. Vill inte att det ska vara så här splittrat..


image9
Körkortstillstånd måste man ha!

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

Lycka till gumms :)

2008-05-28 @ 19:29:35
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0