Söndag - Mors dag

Söndag, tråkigaste dagen på hela veckan.
Är sjukt trött idag. har inte fått sovit så väldans mycket inatt och det är p.g.a att jag gick och la mig mycket sent och att hundarna väckte mig någon gång på morgonen, så att jag var tvungen att gå ut med dom och ge dom mat. Sedan kommer farmor och väcker mig (kl 11) och säger att det är lunch kl 12.30. alltså ingen mer sömn för mig.
Efter lunchen har jag suttit här framför datorn och pillat med bloggen. jag fattar t0t lite, men sak samma. Det får se ut som det ser ut.
Nu (16.25) är det någon timme kvar tills jag och dennis ska dra in till stan för att träffa släkten på pappas sida. Detta är något vi alltid gör på mors- och fars dag. Sen när man kommer hem blir det till att plugga lite samhäll och sånt.
Alltid lika trevligt.
Blä, jag känner mig inte på topp. Jag har varit på bättre humör, kan jag säga.
Gårdagen (i natt) fick fram lite punkter som blev lite känsliga för mig. Jag tror jag kom på mig själv när det gällde vissa saker. Men annars var själva kvällen med vårat lilla äventyr hur kul som helst, vilket jag inte ångrar.

Allt ordnar sig, det gör det alltid. På något sätt.
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0