NP-matte B

Nu var denna matte avklarad. sen får man ju se om man har klarat provet eller inte.. orkar inte tänka på det. det får gå som det går. Vi fick sitta mellan 08-12, fast jag gick efter 2h. kände att jag inte kunde göra mer.
Så nu väntar jag på att min svenskalektion ska börja, vilket den gör kl 13.05. Det är ju alltid trevligt med 3h håltimme. Det roliga är att våran lärare tar bara närvaro och sedan får vi gå. Känns rätt ovärt egentligen.
Vad ska man då göra när man kommer hem? sova kanske.. det kommer jag att göra vilket fall. måste göra klart svenska-inlämningen och sedan plugga in mig på samhällen också. Ska nämligen bli kritiserade imorgon..sen har jag muntligt imorgon också i Italienska, kuligt värre. Liver leker med en just nu :) wiho.. 
 
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0