Gästblogging

"Jag har inte gjort ett skit, bara fått mina onda aningar bekräftade. Jag har världens sämsta syn och kommer med största sannolikhet få stora, feta, fula klasögon!" - Jessie Johansson på frågan "Vad har du gjort idag då?"

Idag är det som ni kanske redan förstår, ifall ni inte är t0t retards inte Jessie som skriver. Utan dagen till ära har världens bästa människa fått fria tyglar till att gästbloggaz0r! Även nu bör ni fatta vem det är jag skriver om, juste ja, det är jag, David "The allmighty" Sandén.

Jag tillbringade stora delar av förmiddagen åt att gibba volleyboll, vilket gick superbt, jag och Svenba vann touren utan vidare bekymmer. En enda förlustmatch utav säkerligen 8-9 stycken. Denna var mot Tyrk och Baulie, vilka inte vann någon annan match så, det kunde vi unna dem kände vi.

Resterande delar av dagen har jag varit med en väldigt skön tjej, Jessie heter hon. Vi har mysipysat oss och sånt asså. Dock har mycket av tiden gått åt till plugg! Believe it or nått...

Det var allt för mig och jag skulle i tider som dessa vilja avsluta med ett citat ifrån en person jag djupt beundrar.

"Tack och hej, leverpastej" - Bert


image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0