Eurovision - fiasko som vanligt

Som sagt, ESC har blivit ett fiasko åter igen. Vi svenskar ska alltid överskatta oss själva. vi må vara lite hemmablinda och överdrivet kaxiga ibland, men vi var det inte utan anledning den här gången. Heller.
Men vi kanske ska vänja oss vid detta, att hamna på 18e plats. Däremot kom ju Carola på 5e plats för två år sedan :) ehe okej, jag ska inte börja tjata massa om henne nu, då får jag väl massa personer över mig ^^

Tori och Tidde kom över till mig och förgyllde min kväll genom att kolla på eurovision och vi hade allmänt trevligt. vi fick besök av Higge och hans kompis och de var väl lagom goa :) När dessa gossar hade dragit sig, så gjorde drog vi flickor ut på äventyr med en cab. Lite kul ska man faktiskt få ha ibland. Man ska inte alltid vara så jävla präktig.
så, vi hade megakul iaf och detta förblir ett minne som sent kommer att glömmas!

Kommentarer
Postat av: Tidde

Kvällen var underbar :D

2008-05-25 @ 13:29:48
URL: http://tiidde.blogg.se
Postat av: victoria

Memorymaking darling! :D

2008-05-25 @ 13:42:53
URL: http://torii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0