26 maj

Ännu en måndag och ännu en ny vecka. Det är ju inte världens roligaste vecka precis. Efter måndag nästa vecka, så är jag heeelt klar med skolan för detta läsår. massa skönt! Nu gäller det att ta sig igenom denna vecka. Samhäll, svenska, multimedia, NP-matte och säkert något mer jag har glömt. Det är bara att gilla läget.
Idag kom päronen hem från N.Y och då fick man lite smått och gott :) sånt gillar vi! och självklart ska ju dom alltid se en kändis när inte jag är med. Detta var liksom inte vem som helst, utan det var Carola! och dom hade kommit fram till senare att hon hade åkt med på samma plan som dom. hallå eller ? jaja, jag får nöja mig med att jag har ju fått en puss på kinden av Carola en gång i tiden ;) massa coolt alltså! maha.
Haha, David var ju för söt idag när han var på så dåligt humör och att han var så tröttis :) Det blev ju ännu bättre att mitt humör var helt tvärtom. Filåt David <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0