Vårdcentralen

Idag när jag vaknade hade jag 38.7 och hade väääldigt ont på ena sidan av halsen. Så det var bara att ringa till vårdcentralen och boka tid. När vi kom dit kollade dom halsmandlarna och på den sida jag inte hade ont på var det vita prickar på ena halsmandeln. Sedan tog dom ett svalgprov och sen ett blodprov. Efter ca 20 min hade dom kommit fram till att jag hade någon sorts virus i halsen. Läkaren sa inte direkt vad jag hade, men det är väl typ halsfluss.
Så nu ska jag ta penicillin 3 ggr/dag i 10 dagar. Härligt värre. Och tabletterna är ju inte direkt små heller...




Kommentarer
Postat av: victoria

Gosh Jessie :O:O Detta låter inte alls bra :S krya på dig!

2008-06-24 @ 14:09:31
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0