Vaaaaarmt!

Det är alldeles för varmt idag. kan inte vara någonstans utan att det ska vara varmt. eller jo, mitt rum ^^ Där är det kallt minsann!
Äntligen är måndagen över.. har haft muntlig engelska och socialpsykiatriprov idag. provet gick väl mindre bra, eftersom jag typ inte har pluggat något på det. Man har ju ingen ork längre, så det får gå som det går. Man slutar om mindre än två veckor och orkar inte tänka på något annat än det, så då är det väl inte så konstigt att man inte bryr sig så pass mycket som man kanske borde göra. Det enda jag har kvar nu är utvärdering på multimedian, vilket är väldigt slappt.
Jag har varit för trött idag. Kunde knappt hålla ögonen öppna, vilket inte Tidde heller kunde som somna :)
Så jag somna när jag kom hem istället, i 2h. Skönt!
Lockigt hår har jag haft idag också. Jag känner inte för lockigt längre ;S Det känns jobbigare på något sätt. Med rakt hår behöver man inte tänka så mycket på hur det ser ut. lockarna måste jag ju "puffa" upp titt som tätt, vilket alla klagar på ;) men men, ska väl variera..
Nu är jag på depp-humör igen. Alla ska hitta på massa kul, vilket jag inte kan hänga med på, eftersom jag inte har åldern inne.. mh okej, jag är tönt. men jag vill också ha kul ibland och inte bara sitta hemma hela helgerna och inte göra något alls! Men det är bara att gilla läget, antar jag.

Kommentarer
Postat av: victoria

jessie deppa inte! Vi ska hitta på en massa kul som du kan vara med på och jag lovar dig att vi kan försöka få in dig på en massa ställen ändå, det går bara man vill! :D

2008-06-02 @ 20:29:30
URL: http://torii.blogg.se
Postat av: ElinAmanda

woho, tack gumms :D de får ja ta och fixa ner till ipoden någon dag :D

2008-06-02 @ 22:28:54
URL: http://elinamanda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0