Torsdag

vaknade idag med att David skulle iväg och fotograferas, så jag stannade kvar i sängen, medans han gjorde iordning sig. Och stilig blev han, med sin AIK-slips och allt :) När han åkte gjorde jag mig iordning och stack sedan till stan för att möta familjen. Sedan blev det linsmöte, vilket tog 5 min. typ, värt.. Sen småshoppade jag & mammi lite innan vi åkte hem :)
Så nu springer jag runt här hemma och fixar lite. Känns ju nästan som om jag ska studenten själv! kanske inte riktigt, men ändå..
Så.. imorgon blir det fullt upp. Samling 08.30 och sedan går det i ett. utspring, kortegevagnar osv osv. Sen får vi se vad jag & Tidde hittar på senare på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Tidde

Kul ska vi ha det iaf :D

2008-06-12 @ 21:30:38
URL: http://tiidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0