Torsdag - Grillkväll

Här kommer andra delen av torsdagen:
Efter Neverstore åkte man hem en snabbis innan man drog iväg till Tidde, där vi skulle ha grillkväll med Tori, Tidde och Marthina :) Trevligt var det vill jag säga! Så när vi väl kom dit, så satte vi igång med grillningen med en gång, eftersom Marthina var tvungen att åka hem vid 22-tiden. Trevligt hade vi allt. Efter vi hade ätit den underbara maten, så satte vi igång med lite kubb, vilket jag och Marthina var kung på! Fan vad bra vi var, eller vad säger du Marthina? ;) Vilket team..
I alla fall.. så efter kubben, så hade vi allmänt trevligt bara. Sedan skulle Marthina hem och då var det bara Jag, Tori och Tidde kvar. Tidde & Tori skulle sedan ut efter någon timme och som ni vet kunde jag ju inte hänga med, så när de åkte gick jag och la mig i Davids rum och väntade på att han skulle komma hem nån gång på natten.

Bilder från kvällen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0