Tisdag

Idag bar det av till Skultorp där jag skulle vara "barnvakt" åt Vilma. Jag var så sjukt trött när jag kom dit, men vilma tog tag i mig och vi satte igång att baka. Det var väl inte det svåraste att göra, men vi gjorde Brownies =) Det blev lyckat!
och sen fick jag för mig att jag ville se en Disneyfilm. En av de klassiska filmerna. Så jag & Vilma började rota efter gamla filmer som dom hade packat ner =) hittade massor av filmer, men jag bestämde mig för en och jag hittade den. Min absoluta favorit - Den lilla sjöjungfrun :D Wiiie, kunde ju inte bli bättre! Så jag satt fastklistrad i soffan, medans vilma gick lite fram och tillbaka ^^ Jag är alltså värre en min 9åriga kusin när det gäller disneyfilmer. Det är inte dåligt!
Det var ett tag sedan som jag såg denna film, men jag måste erkänna att jag alltid får tårar i ögonen i vissa scener, speciellt i slutet. Kalla mig vad ni vill, men så är det!
Så nu väl hemma gör man ingenting som vanligt. Dennis har nu kommit hem från Dreamhack och han sover för fulla muggar. Fast han sover inte i sin säng, utan i tvsoffan.. Och där ska jag sitta klockan 21.00 för då är det Moulin Rouge på tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0