Söndag - Stundetbal

Idag var det balen som gällde och David & Johanna var så fina så =)
Dagen började med att vi låg och slappade typ tills 14. Sedan blev det till och kolla vad som gällde gällande balen, vilket typ ingen hade koll på. Alltså så är det inte bara David som inte har koll ;)
Men det löste sig och vi åkte ner vid 17-tiden. Skulle ha åkt ner mycket tidigare eftersom vi fick väldigt dåliga platser. Såg inte ett piss.. Stod jag på tå, så såg jag huvudet på personerna. lite småtråkigt, men det är smällar man får ta. Alla Studenter ställde sig sedan på balkongen och då fick man väl se lite. Väldigt fina klänningar hade många eller dom jag fick en skymt av i alla fall. Så nu är det min tur nästa år och har ju redan börjat tänka på vad jag ska ha för klänning :)
Och nu är jag hemma igen. Känns som om jag inte har varit hemma på väldigt länge. Har ju bott hos Sandéns de senaste dagarna :) Mys är det i alla fall.


David & Johanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0