Söndag

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Det har ju funnits en anledning och det är att pojken min har varit här hemma :) Då blir det inte mycket tid framför datorn ;) Vad har då hänt under dessa dagar.. ?
David kom hit i torsdags och då fick vi ta hand om Vilma de 3-4 första timmarna. Fart finns det allt i den tösen. Fredags har jag väl inget minne av. Vi var nog bara här hemma och inte gjorde så mycket. Vi sov i och för sig bort halva dagarna, så det var väl bara kvällarna kvar. Igår lördags, så kunde vi inte sova så väldans länge. "Bara" till 12-13 tror jag. Vi hade gått och lagt oss kl 06 på morgonen, så det blev inte mycket sömn. Men vid kl 18 så blev det till att åka ner till Firmafesten för Borgunda Såg. Kunde väl vara trevligt att komma ut lite och eftersom en kändis skulle komma dit, så var jag ju tvungen att åka ner. Det var Janne Schaffer som stod för underhållningen och Electric band (de som spelar med Trasan & Banarne och basisten spelar bakom Carola, Lena PH osvosvosv.). Typ, coolt? Kanske inte så värst, men kändis som kändis :) Men Janne Schaffer anses vara Sveriges bästa gitarrist och det kan jag nog ta och hålla med om. Riktigt bra faktiskt! Så det var väl en relativt lyckad kväll igår.
Så nu idag har man bara sovit och slappat. David är nu hemma och själv sitter man återigen vid datorn.
En ny vecka är på ingång och då blir det bio, kanske stan, förhoppningsvis David innan han drar till Arvikafestivalen och sen fyller han 20 år om exakt en vecka! =)


Janne Schaffer!


David är tönt och jag är typ het.

Kommentarer
Postat av: elinamanda

tnx hun :)

2008-06-30 @ 22:28:00
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0