Onsdag

Idag har det varit nästan lite föör slappt i skolan. började kl 08 och slutade 20 min senare. Så då hade man håltimme till kl 12.50. wiho! Det var väl lite allmänt tråk.
Men det gjorde inte så mycket för mig, eftersom jag skulle på linsmöte. Alltså, för er som inte visste, så har jag skaffat linser. Först fick jag gå och checka mina ögon och sånt. sen fick jag boka en ny tid, då de skulle prova linser på mig. Så jag fick komma tillbaka vid 14.30. Då gick dom igenom skötsel och sånt. Sen skulle jag sätta i en lins själv, vilket gick förvånande bra :) Det känns ju lite halvkonstigt, men det funkar. Jag ser ju värsta bra nu på långt håll. Lite coolt faktiskt.
Så nu om någon timme ska jag dra in för att träffa flickorna, för vi ska se What happens in Vegas. Ska bli mys :)
Efter bion drar jag hem till David, då det blir till att trösta varann. Skulle inte tro att någon av oss är på det bästa humöret just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0