Onsdag - I stort sett kry

Idag mår jag rätt så bra. Det var lite jobbigt imorse med halsen/nacken, men det gick över lite smått sedan. Det har varit svårt att sova i natt, eftersom man har så ont runtom halsen. Det känns som man har sträckt sig eller något liknande. Men tack vare det penicillin jag fick, så mår jag mycket bättre. Jag har ju varit i stan och kikat lite, så bra mår jag ju.
Åkte in med mamma till stan för att träffa Elin, Susann & Åsa som hade klippt sig. Eller ja, Åsa hade klippt Elin & Susann. När vi mötte dom gick vi och åt på Riviera och sedan blev det butiker i någon timme. Hittade en oversize tröja som jag är väldigt nöjd med på Yap :) Jag var verkligen hyper idag! Medans alla andra var jättetrötta, så var jag på topp och ville gå runt överallt. Fast det kanske beror på att jag har varit hemma och varit sjuk de senaste dagarna, då kan det vara skönt att röra på sig. När man har varit sjuk, så har det bara varit skönt att ligga ner och inte göra något, eftersom man inte har haft någon ork. Men nu när man börjar bli bättre vill man inte bara sitta hemma längre och bara dega. Så.. får väl se vad som händer de dagar som kommer nu..
Idag är det också Davids namnsdag! Grattis till dig älskling (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0