Onsdag

Just nu ligger jag ensam i Davids säng och väntar på att han ska komma hem. Jag förväntar väl mig att han kommer hem om ca 2 h eller något sånt. Då har ju krogen stängt, vill säga :)
Igår var det ju Husaren med flickorna och matchen som gick väldans bra :) det var massa kul och drag! På lördag är det sverigematch igen och då ska vi flickor förmodligen samlas igen :)
Så, idag har man slappat med David större delen av dagen, tills både han och jag skulle i väg. Jag och Tidde mötte Marthina & Madde och så gick vi och åt på Tai Pak. mys mys! Efter det bar det till "klassfesten", som var väl lagom kul.
Så.. imorgon blir det linsmöte på synsam och kolla så att linserna är bra osv osv och sedan hem för att fixa allt som har med avslutningen/studenten att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0