Måndag

Måndag igen och det är lika med sista måndagen för detta läsår.
Började med historia och lektionen höll på i 20 min, sen fick vi gå. Det skulle ju vara fotbollsturnering för 3orna idag kl 12 och vilka skulle gå på den ? typ inga! Tack och lov för Johanna och Josse :) Annars hade man åka till fotbollen helt själv.
Det var rätt kul faktiskt, fast är väl inte så konstigt för min del eftersom David spelar. Han var massa duktig! Han gjorde 4 mål på 4 matcher :)) Duktig David!
Och nu när jag kom hem så fick jag se att jag hade bränt mig som stryk på låren. hallå, ofta jag bränner mig? solen tar ju aldrig på mig.. konstigt.
Känns som om jag ska ringa typ, överallt. Jag måste ringa till länsstyrelsen, vandrarhem och sedan till trafikskolan. Men det blir ju aldrig av. Får se till och göra det imorgon.. Åh, på tal om imorgon! Då blir det Sverige - Grekland på Husaren med flickorna! Ska bli massa kul :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0