Måndag

Första dagen på veckan startade ganska bra. Bestämde mig för att göra lockar i håret idag och resultatet blev väl godkänt, men inte mer. Kommer nog att hålla mig mer till rakt än lockigt, skulle jag tro. Rakt är mer lätthanterligt.
På eftermiddagen gjorde jag ett ärende som jag inte kan skriva här. Det gick rätt smidigt, men blev lite sur på tanten.
Efter det har jag suttit här hemma och inte gjort så väldans mycket. Har haft datorn framför mig, vilket inte är så förvånande. Under kvällens gång har jag fått lite idéer i huuvdet, men vet inte riktigt om de ska genomföras eller inte. Jaja, det blir säkert bra. Och i samband med kvällens gång så har jag blivit rejält nedstämd.. Egentligen vet jag inte för vad och det är inte av någon speciell anledning. Det enda jag skulle kunna komma på är att David åker till Arvikafestivalen på onsdagmorgon och får inte se skymten av honom tills på söndag. Kommer nog att sakna honom en smula och tanken på att han åker på en festival gör ju inte saken bättre. Så nu får flickorna i uppgift att hålla mitt humör uppe under veckan. Ska även försöka blicka framåt i tiden, till nästa måndag, eftersom jag & David kommer i stort sett bo ihop under två veckor, då vi ska gå på körskola i karlsborg tillsamans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0