Lördag

Åter igen ligger jag själv i Davids säng. Han är just nu och spelar fotbollsgolf med sina pojkar. Så nu väntar jag på att Tidde ska komma hem ifrån Max, så att vi kan göra oss iordning inför fotbolls-kvällen :) Vi ska möta Marthina och Madde på krikelin och det ska bli trevligt trevligt!
Igår var det som sagt studenten/avslutning och det gick så bra så. Började med att vi fick våra betyg och sen bar det av till IP där själva avslutningen var. Det var ganska tråk. Det var mycket bättre tryck i Arenan förra året. Får väl hoppas på det bättre när man själv tar studenten nästa år!
Sen var det utspring med ösregn. roligt värre, vill jag säga. Att ha skyhöga klackar som sjunk ner i gräset och paraplyer som var i vägen var ju kul.. Haha, Tidde som skulle springa runt till olika personer var ju inte torr någonstans :P Så söt..
Efter det skulle vi ner och kolla på kortegevagnarna och då kom uppehållet, vilket var väldigt skönt. Lyckat var ju att det kom en stor lastbil som skulle leverera mat till Pasta Grappa och stoppa hela tåget. Så alla vagnar stod stilla i ca 5-10 min. Lite perfekt att just Davids vagn stanna precis där jag och Tidde stod :)
När tåget var slut, så bar det hem till Sandéns och fick träffa släkten och vänner, trevligt! Lite svårt att lära sig så många nya ansikten på en gång, men jag fick nog ihop det till slut :) Presentöppning och David fick lite vasar, glas, karaffer, pengar och sånt. Av Mamma och pappa fick både jag & david var sin Ipod Nano :) lite nice. När David stack ut på studentfesten, så blev jag och Tidde kvar hemma hela kvällen. Vi var så pass trötta så att vi inte orkade ta oss någonstans. Jag var heelt slut efter denna dag och ont i fötterna hade jag också..
Men nu är allt bra efter lite mys nu på morgonen och nu så ska Tidde komma hem om cirka 15-20 min :)


Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

då kan jag ju ta din ipod touch som jag hörde av dennis att du inte använder ^^

2008-06-15 @ 13:08:21
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0