Fredag

Fredag och Sveriges nationaldag. Det har man inte riktigt känt av. om man nu nånsin gör det. "Det spelar ingen roll"!
Jaja, idag har man vaknat upp med en David som var så varmt så att han inte visste vart han skulle ta vägen, stackarn :)
Han drog iaf med mig senare till Karstorpssjön och där träffade vi hans kompisar som spelade Beachvolley. Och då skulle han få för sig att jag också skulle spela. höhö, det gick ju bra.. var med en match, sen kunde jag inte med mer. Skulle bara förstöra för dom ändå ^^ men man får väl bjuda lite på sig själv ibland. Riktigt varmt var det också, nästan föör varmt. Då var det härligt att stå i sanden! Sen bestämde sig killarna för att de skulle lana nu ikväll, så jag åkte hem strax efter. Tänkte att jag skulle ha en egen myskväll med mig själv, men icke. Farfar kom och hämta mig och nu sitter jag i sommarstugan. Skulle ha åkt ner imorgon egentligen, men det är väl sak samma. Är väl kvar här till söndag. Eller så kanske jag får för mig att jag åker hem imorgon. Det får vi helt enkelt ta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0