Flyttat ?

Man kan nästan tro det.. Har bott här hos familjen Sandén sedan i onsdagskväll och jag är fortfarande kvar. Jag ska dock åka hem imorgon. Mys har det varit denna halv-vecka i alla fall :)
Vad har då hänt? Jo, Det har varit Sverige-Grekland matchen på Husaren. Glädjen där dog väl bort ganska snabbt, så det var inget vidare. Sedan har man väl typ bara varit här hemma hos David. Midsommar var det ju igår och då var jag med Tidde och hennes kompis Erik. Vi drog senare till stan för att träffa Alexander som Tidde har lärt känna på körskolan. Det var väl lite lagom kallt och en aningens dött på stan, eftersom allt är stängt på midsommar. Så i år har väl midsommar varit lite annorlunda än vad den brukar vara :) Men eftersom Midsommar har varit nu, så blir det väl allt mörkare, tror jag. Alltså börjar skolan snart igen och det är återigen höst. Nej.. så får man inte tänka. Det är massor som ska planeras in denna sommar. Det kommer ju att bli intensivkurs i två veckor med David, Åka till Marthina, Fira Madde, Liseberg med olika och massa annat som jag inte orkar komma på just nu.. Man får väl hoppas att det fina vädret kommer tillbaks snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0