23.28

Jag har tråkigt! Aldrig haft så himla tråkigt. jo, det har jag väl.. men ändå. Det är lördag och då ska man väl ha någorlunda kul, vilket de flesta har just nu. Tidde & Tori är ute, Marthina är ute, David är ute och ja.. det är många som är ute på äventyr i alla fall, utom jag. fast det är väl ingen nyhet egentligen..Blir ju inte förvånad heller att jag sitter här själv en lördag. Man hoppas på att saker ska hända, men samtidigt vet man att chansen till det är vääääldigt liten, eftersom folket är ute på annat.
Sorry att jag klagar och har mig, men jag har ju inget bättre för mig.. Bara att gilla läget :)

Kommentarer
Postat av: victoria

Heja dig Jessie! Inte så många dagar kvar nu! :D Och vi ska ha kul på onsdag! =)

2008-06-08 @ 01:27:52
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0