22.08

Fortfarande ensam hemma och kommer att vara det tills imorgon eftermiddag, skulle jag anta.
Har sjukt tråkigt just nu.. sitter med datorn i knät samtidigt som jag zappar mellan EM-fotboll och MTV movie awards.
Det är väl inget av det som får mig att fastna framför tvn, vilket gör att hela denna kvällen är extremt tråkig.
Om man tänker efter, så skulle man kanske ha stannat kvar nere i stugan, då hade det ju hänt något i min omgivning iaf.
Men gjort är gjort, antar jag och nu gjorde visst Portugal mål! wiho..
Jag har kommit på att det kommer att vara minst 1-2 matcher per dag i 3 veckor framöver. Då betyder det alltså att jag inte kommer att få träffa min kära pojk på 3 veckor! Har man en fotbollsnörd till pojkvän så ;)
Hepp, nu ska jag väl ta och göra.. inte så mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0