Torsdag

Mina senaste inlägg har handlat om hur ont och dåligt jag har mått, men nu mår jag bara bra och står på benen igen :)
Så nu är jag hemma hos Sandéns igen och myser för mig själv medans David är en gata bort. Jag kan ju inte alltid ha honom för mig själv ;) De senaste dagarna har vi varit i sommarstugan och bara tagit det lugnt. Vädret har ju varit riktigt bra och jag har till och med fått lite färg på mig. Röd färg är det vi talar om då. Men när man har David brevid sig som blir brun efter 10 sekunder, så förblir jag vit även om jag har bränt mig... I alla fall, nu är man i Skövde igen och imorgon blir det fest för en viss person som jag inte får skriva ifall den personen läser här :) Ska nog bli trevligt. Efter helgen får jag se vart jag tar vägen.. om jag stannar hemma eller om jag drar ner till stugan igen. Får helt enkelt ta och se.
Nu ska jag kika färdigt på Sex and The City-avsnittet och sedan försöka sova.

Kommentarer
Postat av: ElinAmanda

har du också blivit beroende utav sex and the city ? :O :D haha ^^ <3

2008-07-25 @ 08:59:45
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0