Söndag

Idag har det varit väldigt varmt och då gick det så långt att jag var i poolen två gånger! Inte dåligt av en badkruka. Elin & Olle har varit här i stort sett hela dagen. Så det har väl varit mest tid ute i solen. Sedan på kvällen drog vi alla till Hjo och slog oss ner på Moster Elins Glassrestaurang, massa gott!
Imorgon bär det av till Borgunda och vi åker 7.30 (!), eftersom päronen börjar jobba imorgon och jag orkar inte stanna kvar här i stugan. Vill bara hem och packa upp min resväska som jag har släpat runt på i en månad nu, tror jag. Men vad jag ska göra hemma det har jag ingen aning om.. Arbetarna gör om hela övervåningen just nu, så huset kommer inte vara direkt tyst. Får väl se vad jag hittar på.

Här är i alla fall några bilder från Hjo:





Kommentarer
Postat av: Mirre

Dug va gott det ser ut!:D hehe

2008-08-12 @ 19:06:34
URL: http://mirelab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0