Onsdag - 2 juli

Då var man hemma igen. Åkte hem till David igår ganska tidigt, alltså vid 12. Det är väl ganska tidigt för oss två, i alla fall för david som lägger sig vid 05-06 ;) När man kom hem till honom låg han liggandes som ett litet barn med täcket runtom sig. Så det var bara att hoppa ner brevid honom och sova i ca 2 timmar. Hur underbart som helst!
Sen gjorde vi inte så mycket resten av dagen, gick över till Robin en stund och sedan kika vi film. Vi har helt enkelt bara haft det mys. Ville inte göra något annat med tanke på att han skulle dra till Arvikafestivalen. Så idag vaknade vi vid 14.30tiden och han skulle åka vid 16tiden. Så under den tiden blev det till att packa och sånt. Han får väl pris för den tyngsta väskan eller något liknande.. Efter han hade åkt, umgicks jag med Tidde och hade allmänt trevligt :) käka pizza gjorde vi också innan vi skulle dra på Narnia med de andra flickorna senare. Bion för övrigt var massa bra faktiskt! Mer bio blir det på fredag, då blir det Mamma Mia :) Ska bli väldans trevligt!
Idag är det den 2 juli också.. 5 månader idag. Fan vad jag älskar den pojken. Finns ingen bättre än honom. Och här sitter jag och redan lipar för att han är på festival där allt kan hända och att jag inte får se honom försen på söndag. Det är endast 4 dagar och det är ju knappt något alls.. Men jag litar på honom, det gör jag verkligen.

"I know it's hard, but you've broken all my walls
You've been my strength, so strong
And don't ask me why I love you
It's obvious your tenderness
Is what I need to make me
A better woman to myself"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0