Lördag

Nu är jag återigen tillbaka i sommarstugan efter att ha varit hos David i två dagar. Igår så åkte vi till Örlen där deras farmor & farfar har stuga och det var mys :) Jag badade till och med och det var ju tack vare att David drog ner mig i vattnet.. men det var riktigt skönt! Fick reda på senare på dagen att både jag, Madde & Marthina var i Örlen samtidigt fast på olika ställen :) lite kul! När vi kom hem, så blev det till att göra sig iordning och sedan dra till Östermalm där Hanna i klassen firades :) Det var så trevligt så :) Eftersom David skulle ut på annat idag, så åkte jag som sagt ner hit igen, men jag kommer troligtvis åka härifrån imorgon eller på måndag redan. Då åker jag hem. Har inte varit hemma på en månad skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Tidde

Räknas inte jag? :(

2008-07-26 @ 23:32:25
URL: http://tiidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0