Fredag - Sjuk

Ligger här nu i sängen och gör ingenting alls.. just nu känner jag ingenting, ingen smärta, inget illamående osv. Det gjorde jag däremot i förmiddags, då jag hade superont i nedre delen av ryggen. Kunde inte sitta stilla, utan låg och vred mig hela tiden. Tabletten hjälper inte, så jag fick tillslut ta en Voltaren som är smärtstillande, så nu känner jag inget alls, i stort sett. Det var ju lite lämpligt att få så här ont precis när jag slutade intensivkursen. Så det var väl tur i oturen kan man väl säga.

Tänkte ta och berätta lite smått om vistelsen i Karlsborg :
Vi bodde som sagt på Hotell Carlsborg under två veckor och rummet osv var mycket bra. minus var att det var lite lyhört, men det var inget man tänkte på. Sedan var det skola mån-tors. Vi tog oss lite sovmornar tills vi hade våran första körlektion. Alltså så hoppade vi över datorövningar osv, vilket jag kanske skulle ha varit mer på. Men det blir ju inte så när man är så pass trött på morgonen. Körlektionerna var mycket kul. Min lärare hette Stian och kom ifrån Norge och det gick väl hyffsat att förstå :) Fick väl tänka en extra sekund. Men alla moment inom körningen gick snabbt fram och jag var en "natur-talent" enligt Stian ;) Jag måste bara skryta lite med att jag låg oftast snäppet före David i körningen, maha! Fast han var däremot mycket bättre på teorin. Han tänker ju lite mer logiskt än jag.. Så varje dag i två veckor så har vi fått gå in till ICA och köpa micromat och det är ju bästa maten man kan äta..Not. Sedan när våran skoldag var över slappa vi framför tv:n och bestämde alltid vilka tv-program vi skulle se. FamilyGuy och Americas Funniest Home Videos var ett måste varje dag :) Det finns som sagt inte så mycket att göra i Karlsborg. Men vi spelade minigolf två gånger och det var mys :) Man fick till och med se en kändis i "stan". Inte mindre än Tilde De Paula såg vi med familj! Vi har även hört Martin Timells röst vid Idas Brygga :) Men annars har våra dagar sett ganska likadana ut.
Vakna - frukost - skola - ICALunch - mer skola - Rummet - TV - kvällsmat - mer tv - sen sova.
Men det har varit supermys att få ha David för mig själv i nästan två veckor =) (L)




Utanför trafikskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0