TjugoåttondeDecember

Återigen ett tag sedan jag skrev här och mycket har hänt sedan dess.
Jag har varit uppe i Jokkmokk med mina Jokkmokk-vänner och hälsat på renar, vilket faktiskt är sant! och sedan gjort vårat projektarbete där. Det gick mycket bra och vi fick mer än vad vi hade väntat oss, så vi är mycket nöjda :)
Otroligt fint var det där också. Massor av snö, trevligt folk osv. Mötte inte en enda dryg person där uppe. Här hemma möter jag en varje dag...
Vad har hänt mer tro...Jo, det har varit julafton, om ingen har missat det. Det var en fin och grön julafton i år. Ja, nöjda får vi vara på den fronten också. Finfina julklappar fick man. Sedan på torsdagen var det min och Davids lilla julafton, tack älsk för julklapparna! Samma dag blev det även utgång med Matilda och Madde på Husaren. Mycket trevlig kväll!
Tja, sedan dess har jag och David varit med varann, tills idag. Behövde de dagarna med honom. Upptäckte idag att dagarna bara försvinner. Vi är inne på slutspurten nu. 14 dagar kvar..Innan jag ens hinner tänka, så är det bara 2 dagar kvar.
Jag har varit väldig känslig idag och inte pratat särsklit mycket. Jag har mest tänkt. Försökt att tänka positivt om hela saken, men denna dag går det bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0