NiondeDecember

Psykologiprov
Historia B-uppgift inlämning
Labbrapport Naturkunskap B
Litteraturstudieuppgift Svenska B
Psykologiarbete med muntlig redovisning
Filosofiinlämning


Detta har jag att se fram emot de kommande veckorna. Allt detta ska vara klart innan höstterminens slut. Alltså kring vecka 3 nån gång.. Hej jullov!
Lite jobbigt att man ska åka till Jokkmokk nu på lördag och vara borta en vecka. Förlorar då en massa tid till att göra alla dessa arbeten.
Det är inte bara skolan som är jobbig just nu, utan det där dumma körkortstagandet ska ta en massa tid också.
Just nu klagar dem på att jag inte har varit nere på trafikskolan och suttit med teorin, men jag hinner inte! Det blir ju inte bättre att trafikskolan ligger i Tidaholm.. Går där pga att päronen känner de som har den skolan.. och hur ofta är man i tidaholm? eh, aldrig ? förutom när jag dansar, vilket jag inte gör längre, tror jag. Jag har inte anmält mig till en ny kurs än iallafall. Jag är rädd att jag inte hinner med dansen på vårterminen. Hoppade ju av dansen nu på hösten, eftersom det var så mycket i skolan. Dansen kanske får vänta.. :/
Iallafall, det skulle ju vara skönt att bli klar med körkortet snart, så man slipper tänka på det och fokusera endast på skolan.

Aja, nog med klagomål från mig..


Kommentarer
Postat av: elinamanda

hoppas allt blir bra och att du fixar körkortet :) <3

2008-12-10 @ 21:11:30
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0