FjärdeDecember

Och helt plötsligt var det december.. Tiden går fort när man har roligt, ehe.
Nu är iallafall denna vecka över med alla prov osv. Har haft både natur och filosofiprov denna vecka och nu kan man äntligen slappna av utan en massa böcker i händerna. 
Idag hade jag och Marthina en väldigt lång håltimma, så vi drog ner till stan och shoppade julklappar :) Jag köpte mina första, medans Marthina redan har köpt julklappar sedan i oktober. Vissa är bra att vara i tid ;)
Imorgon så blir det skola och det ska väl bli en slapp dag, hoppas jag. Sedan kommer älsklingen hit och så ska vi mysa framför Idol. Bra att jag har någon med mig som tycker om att kika på Idol :) Robin ska bort!
På lördag så ska jag träffa några flickor från högstadiet och det ska bli så himla kul! Har inte träffat vissa av dem sedan vi slutade nian! Så, lördagkväll ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Kalle

BLOGGA MER FÖR FAN, idiot!

2008-12-07 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0