ElfteDecember

Slapp dag idag, har bara haft lektioner då vi får jobba på egen hand. Vi gjorde även klart allt inför resan upp till Jokkmokk :) Mycket skönt att det är avklarat. Så, nu åker vi ju på lördag eftermiddag och är framme på söndag eftermiddag. Låång resa..men det ska bli mysigt att åka nattåg, har aldrig gjort det förut :) Maria som vi ska bo hos där uppe, så att det var -27 grader, men det är torrare luft, så det ska inte kännas så kallt. Vi har det ju kallare här nere i syd, då vi har fuktigare luft.
Under nästa vecka kommer vi nästan att leva i total mörker. Kollade upp- och solnedgångar förut och solen går upp vid 09.30 och går ner vid 12.30. Undra om man påverkas av det under den tiden vi är där..
Jaja, igår var jag hos tandläkaren och fick "utskällning" p.g.a. att jag inte använder min eltandborste.. Det ska ju vara sååå mycket bättre. Det är det ju säkert, men det blir alltid så att man använder eltandborsten i en vecka, sen orkar man inte, eftersom det tar en massa tid. Sedan är dom ganska så opraktiska.
När jag var klar hos den dumma tandläkaren, så träffade jag David för vi skulle julshoppa till våra nära och kära :) David hittade som vanligt allt han ville ha på en kvart, medans jag var osäker på vad jag ville köpa och tog en massa tid på mig :)
Imorgon är det fredag och då är det psykologiprov. Sista provet på denna hösttermin, fast sen har man en mängd inlämningar att göra innan. Efter skolan blir det till att ta fram resväskan och börja packa lite smått och så kommer älsklingen hit för att ha lite mys, framförallt idolmys :)
 Det ska allt bli mys. mys mys mys mys mys mys. Jag tycker om mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0