ÅttondeDecember

Sitter här nu och försöker få upp lite julstämning genom att lyssna på julradio osv. Alltid mysigt med julen :)
Fast i år har jag inte haft någon direkt julkänsla som jag har haft alla andra år. Då köpte jag julklappar till hela tjocka släkten, medans i år har jag inte köpt något alls. Bara till en mycket speciell person. Får ta tag i julshoppingen snarast!
På lördag drar Marthina, Madde & jag upp till Jokkmokk, så det blir en hel del planering och mycket som ska fixas innan dess.
 Det ska bli så mysigt med vårat lilla luciatåg upp till norra Sverige :)
I helgen som var, så var David hos mig på fredagen och vi kolla på Idol och hade det bara mys. Äntligen åkte Robin, wiho!
På lördagkväll så var det tjejkväll med flickorna från högstadiet. supermysigt att träffa alla igen! Vi hade mycket att prata om och vi hann nog inte ens prata klart om allt. Måste göras om!
Igår blev det myssöndag hos David och som vanligt gjorde vi inget speciellt. mys helt enkelt :)
Måndag idag, ny vecka. Alltid lika kul.. nae, för imorgon är det tisdag och det innebär körlektion, vilket jag hatar! Blä. Orkar inte att köra kl 07.30 på mornarna och så orkar jag inte heller min lärare... Blä.  Jaja, det ska nog gå vägen
Nu ska jag försöka plugga lite psykologi och kanske se ett eller två avsnitt av Vänner, samt vänta på ett efterlängtat samtal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0