Torsdag

Idag har man varit på Salong Tingeling hela dagen känns det som. Åkte dit vid 13.30 och åkte hem vid 18tiden. Varför jag var där idag är för att jag ska jobba där hela nästa vecka, medans alla frisörer är på utbildning i London. Så det blir jag och Hudterapeuten Malin som kommer att vara på salongen och även Ester någon dag :) Så idag fick jag lära mig massor, om hur kassan funkade och hur jag skulle boka in kunder osv osv. Det var väääldigt mycket på en gång och rätt som det var ringer telefonen och så ska JAG svara. "Välkommen till Salong Tingeling, Det är Jessie" . Usch, ibörjan var det ganska jobbigt, men det gick över tillslut. Jag har t.o.m bokat in en kund åt en tjej :) Känner mig nästan stolt.
Så nu nästa vecka får ni faktiskt ta och hälsa på mig på salongen, speciellt på nu på onsdag för då kommer jag troligen vara heelt själv på salongen! Ringa får ni också göra! Chansen är väldigt stor att jag svarar under nästa vecka, tel 471515 ;)
Ni kanske vill ha en ansiktsbehandling? ja, varför inte, de erbjuder denna månaden ansiktsbehandling och sedan bjuder de på färg och formgivning av ögonbryn och fransar! Jaja, det kommer nog bli kul, speciellt om ni tittar in någongång  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0