Tisdag - sista dagen på sommarlovet.

Sista dagen på sommarlovet och så kommer det förbli, inget mer sommarlov. Sista sommarlovet har varit och nu väntar 3an och studenten.
Så idag, sista dagen på sommarlovet, började jag med att gå på ansiktsbehandling, vilket var väldigt skönt. Sedan träffade man Åsa, kasper, Vilma och Farmor på salongen, så jag hängde med dom och åt på Thai House :) Efter det blev det stan och som vanligt kom jag inte hem tomhänt. Blev faktiskt en hel del. Efter några timmar på stan, träffade jag flickorna för en fika på Rådhuset :) Mycket trevligt!
Jag saknar David också, väldigt mycket. Det har gått nästan en vecka och det är två veckor kvar.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0