Söndag

Då var det söndag och endast tre dagar kvar tills skolan börjar. Ska faktiskt bli skönt att skolan börjar igen, så att det händer något på vardagarna. Denna helg har jag faktiskt inte suttit hemma och tyckt synd om mig själv, utan  fredags var jag på bio med Victoria och Madde och vi gick på Love Guru. Ja, vad ska man säga om den.. Det var väl en B-film vill jag säga. Dåliga skämt osv. Igår åkte vi till Tidaholm till en kille som heter Spjuth och det hände väl inte så mycket där. satt och kolla när alla spelade Guitar hero och sånt. Träffade Berggren där och det var ett tag sedan man såg honom, så det var trevligt :) Idag däremot sitter jag hemma och tycker synd om mig själv. Eller ja, på söndagar händer det ju aldrig något så. Så nu blir det ju att David poppar upp i huvudet och undrar hur han har det just nu osv. Nu är han i Nice och mycket mer vet jag inte. Något jag vet är att jag saknar honom lite för mycket just nu. Det är så långt till den 5e september, då jag får se honom igen.

Kommentarer
Postat av: elinamanda

och inte ett sms om att du är här :(

2008-08-17 @ 18:40:21
URL: http://elinamanda.webblogg.se/
Postat av: elinamanda

okaj, trist då :/ <3

2008-08-17 @ 19:01:27
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0