Onsdagen - Liseberg med M & M

Det som stod på schemat för onsdagen var Liseberg med Matilda och Marthina :) Började med att vi tog tåget till Gbg vid 10.30tiden och det fanns väldigt mycket att prata om efter nästan ett helt sommarlov. I alla fall, när vi kom till Liseberg var det huur mycket folk som helst. Så det blev inte så mycket åkande, men vi åkte det mesta, förutom t.ex. Gasten, fegisar ;) Eftersom det var mycket folk på Liseberg denna dag, så var det mycket speciellt folk där. Vi såg ett gaypar som såg så förälskade ut, ett syskonpar med troligen anorexi, en grabb som hade typ en liten sak som stack ut ur näsan som han pillade på och det var inte så väldans mysigt.. Aja, mycket folk var det i alla fall.
Som jag har sagt förut åker man ju inte hem utan en stjärnvinst och jag kom inte hem med en stjärnvinst utan med TVÅ vinster, en från Kexchoklad (känner på mig att jag kommer att hata kexchoklad inom kort) och en Mjölkchoklad! Så Hej tjockisJessie ! Sammanfattat så var det en väldigt trevlig dag med mina flickor :)




Kommentarer
Postat av: Tidde

Tack för en otroligt underbart rolig dag :D

2008-08-07 @ 20:39:01
URL: http://tiidde.blogg.se/
Postat av: elinamanda

tycker du får dela med dig lite här va, till tjockiselin :D <3

2008-08-08 @ 08:39:38
URL: http://elinamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0