Onsdag - Tårar och Jobb

Då var dagen kommen. Denna dag då en del av mig åker ut i det stora Europa. Lämnade David vid 08tiden imorse eftersom jag skulle till Salongen och jobba. Det var ingen idé att försöka kämpa emot tårarna som låg i ögonvrån. Han kommer vara borta tills den 5 september, alltså i 24 dagar. Alldeles för länge för mig.. Men den tiden ska gå fort när man börjar skolan osv.
I alla fall, Jag har nu jobbat klart min tredje dag på Salong Tingeling och det går så bra så. Idag var jag & Ester helt själva på salongen och tog emot bokningar osv :) Vi har ju fått i uppgift av alla frisörer att vi ska totalstäda hela salongen denna veckan, så det är inget slappjobb där man sitter och väntar på att kunder ska komma in eller att telefonen ska ringa. Idag började vi inventera alla produkter osv :)  Ring och boka tid vettja! tel. 471515

Bilder från Salongen:








Salong Tingeling på Gransikagatan vid Högskolan i Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0