Måndagkväll - Hemma

Då var man återigen hemma. Har ju varit hos David sedan i torsdags, men nu är man hemma. Nu blir det ingen mer stuga på länge. Kan kanske bli att man åker till stugan någon helg, men inte mer än så. Det är väldigt skönt nu när man kan packa upp sin stora väska man har släpat runt på i en månad nu. Våran övervåning är nu i stort sett klart nu med möbler osv och dessutom fungerar tv:n och även internet, så då går det att vara hemma ;) Maha, min stjärnvinst med kexchoklad fanns hemma när jag kom hem och jag är massa tjockis nu! Tack och lov att dansen snart börjar.
Vad jag ska göra resten av denna vecka vet jag inte riktigt. Förhoppningsvis ska jag träffa flickorna på onsdag och om vi gör det, vilket jag verkligen hoppas på, så ska det bli supertrevligt! Har inte träffat dom alls mycket i sommar ;/ Sedan ska jag vara någon dag på Tingeling och lära mig alla produkter och bokningar osv, eftersom jag ska jobba där nästa vecka med Ester :) Jag måste åter träffa David igen innan han drar nästa onsdag ut i det farliga Europa :( Jag kommer inte att klara mig i en månad utan honom! Har aldrig varit utan honom så pass länge förut. Usch, klarar inte att tänka på det.. Flickor! ni ska hjälpa mig igenom detta, tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Tidde

Jag kommer alltid att finnas där och det vet du <3

2008-08-05 @ 10:47:39
URL: http://tiidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0