Måndag

Inatt sov jag riktigt dåligt. Det började väl med att jag inte kunde somna, så jag antar att jag slockna vid 03. Gick upp vid 10tiden. Vid 12-13tiden åkte jag och mammi till Tingeling och klippte oss och jag fick min belöning efter min vecka på salongen ;) Håret blev bara lite kortare, så ingen stor förändring. Direkt efter åkte jag till Skultorp där jag skulle vara barnvakt åt kusin Filippa. Hon var på riktigt bra humör idag, vilket hon alltid är vill säga. Massa bus :) Stanndade inte så länge, utan åkte hem och det första jag gjorde var att kika på mitt nya premilinära schema. Det var väl hyfsat. två sovmornar och resten kl 08.
Imorgon blir det ansiktsbehandling och det ska bli riktigt skönt. sedan på eftermiddagen blir det fika med flickorna, vilket kommer att bli trevligt :)


Filippa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0