Slapplördag

Idag är det lördag och som vanligt har man varit hemma och gjort väldans lite. Dagen började med att alarmet gick vid 10tiden, eftersom David skulle spela match i Jönköping. Har haft honom hos mig sedan torsdagskväll och det har varit så mys så. Så imorgon ska jag dra till honom och vara hos honom tills han åker ifrån mig och hela Sverige i 3-4 veckor. Esch, jag ska inte vara lipig och sitta i mitt rum och blöta ner hela kudden med salta tårar, nejnej, jag ska hålla huvudet uppe och tänka positivt! Jag jobbar nästa vecka och sedan veckan därpå börjar skolan och då blir det annat att tänka på.
Får väl se hur länge jag klarar av att vara optimistisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0