Fredag - Lördag

Då var man hemma hos David igen efter att ha varit i stugan några dagar. Eller ja, jag kom hit i torsdags rättare sagt. Igår gick jag och David upp ca 7.30 för att sedan dra ner till Gbg :) Då var det Liseberg och Hard Rock Café som stod på listan. Vi kom till Liseberg ca 40 min efter de hade öppnat och det var inte någon kö någonstans! Det var i stort sett bara att hoppa på. Det längsta vi stod var väl 15 min. Inte dåligt för att vara på en fredag med superväder! Fast i den värmen blev det nästan lite jobbigt att gå runt på Liseberg och stå i kö, men massa mys var det i alla fall :) När vi hade åkt i allt och lite till, så blev det till att spela på hjul! Jag tänker inte nämna hur mycket pengar jag slösade bort innan jag vann min stjärnvinst på kexchoklad, maha :) Man åker ju inte ifrån liseberg utan en stjärnvinst i handen, så är det bara! Vi hade bokat bord vid kl 20 på Hard Rock och vi började bli ganska trötta vid 17-18tiden, så som "tur" var så befann sig mor och far i Gbg, så vi kunde lämna av våran vinst och sedan slappna av vid baren. Men när man satt mitt i centrala göteborg, så var det inte lätt för mig att sitta stilla medans alla butiker fortfarande var öppna. Så jag drog med mig David efter många om och men till TopShop :) Han älskar ju verkligen att shoppa kläder och sånt, Not. Men jag gav mig inte! Men tack vare mig köpte han en väldigt fin skjorta på TopShop och jag en kjol och t-shirt, så det var även lyckat på den fronten :) Klockan närmade sig 20 och vi fick vårat bord inne bland massa bra musik. Även detta var lyckat, förutom att jag typ inte orkade äta något.. Haha, men det som var liiiite mindre lyckat, det var hemresan med tåget. Ehe, Jag ska ALDRIG kolla tågtider igen! Jag hade kollat att det gick tåg hem kl 23, men nejdå, tåget gick hem kl 00.32. Lyckat Jessie! Det är ju inte direkt första gången jag kollar fel.. Men jaja, så går det ibland :)
Idag har man kollat på film, först Batman "ett" som jag inte hade sett och det var jag tvungen att göra, eftersom vi tidigare idag gick på den senaste Batman på bio :) Den var massa bra verkligen! Heath Ledger var ju super som Jokern. Den är värd att se, även ni som inte gillar Batman ;) Nu är man hemma och gör inte så väldans mycket. Vi ska försöka hålla oss vakna så vi kan se Cry Baby med Johnny Depp :D Har alltid velat se den.
Nej, nu får jag inte skriva mer. Blev ganska mycket såg jag nu :)

Kommentarer
Postat av: victoria

Låter riktigt nice må jag säga :D

2008-08-03 @ 03:57:25
URL: http://torii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0