Lördag - Hemma

Idag är det lördag den 30 augusti och vid detta tillfälle är det matfestivalen som står i centrum för många. Men inte för mig, jag pallar inte att åka in idag. Jag var där igår och gick runt tills jag fick superont i fötterna.. Det som är höjdpunkten med matfestivalen är att man (oftast) träffar personer som man inte har sett på länge. Lätt bäst var att få träffa Higge och Oskar, Så härliga! Saknar faktiskt tiden med alla stp-folk.. Iallafall dem man stod nära. Så, medans alla andra är ute i centrum, så sitter jag här hemma och myser för mig själv :)

6 dagar kvar . .

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snart kommer dom hem!!

2008-09-01 @ 18:48:44
URL: http://zvanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0