Six Flags

I måndags var det dags för nöjesfältet Six Flags! Det var jag, Bea och det franska gänget. Tror vi var runt 14 personer. Hyrde två bilar på morgonen och sen åkte vi mot Valencia och Six Flags! Och det var sååå kul! Jag har aldrig åkt några liknande berg-och-dal-banor i mitt liv! Den första attraktionen var värst och roligast! Tårarna sprutade verkligen, haha! Som ni ser på andra bilden, så åkte man upp halvt liggandes baklänges. Sinnes! Och på den femte bilden, där man satt i en stol som sedan åkte upp, så man hade ansiktet mot marken, som om man flög! Sedan den gröna, där man faktiskt stod upp under hela åkturen! Man hade endast ett cykelsäte mellan benen. Helt sjuka åkattraktioner och vid stängning var vi alla så himla trötta, men glada! Så jag tror inte att någon av oss hade problem med att somna igår! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susann

Ser kul ut men lite för häftigt för mej :0

2014-01-22 @ 07:58:36
URL: http://liladrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0